często zadawane pytania
wirtualne biuro - co to jest?
Wirtualne biuro (inaczej e-biuro) to usługa pozwalająca zminimalizować koszty założenia i prowadzenia własnej firmy w wybranym miejscu poprzez wynajem adresu rejestracji działalności w atrakcyjnej lokalizacji. Dzięki temu, osoby, które nie chcą płacić za wynajem w pełni wyposażonego biura mogą zarejestrować działalność/fundację/stowarzyszeni/spółkę na naszym adresie płacąc za to poniżej 100 złotych miesięcznie. W ramach usługi wynajmujący otrzymuje usługę przechowania korespondencji w bezpiecznym biurze oraz jest na bieżąco informowany o przychodzącej korespondencji. Może dodatkowo wykupić swoją własną skrytkę pocztową oraz usługę skanowania całej korespondencji do systemu WB@pi. Każdy nasz klient otrzymuje dostęp do dedykowanej aplikacji wirtualnego biura. Możesz więcej dowiedzieć się na naszym Blogu wpierającym biznes.
ile mogę na tym zaoszczędzić?
Oferta e-biura powstała głównie z myślą o możliwości dużych oszczędności w zakładaniu i prowadzeniu firmy. Największa z nich to korzystanie w sposób pośredni z biura - posiadanie atrakcyjnego adresu w centrum miasta, sekretarki odbierającej telefony od interesantów, przyjmowanie i informowanie o przychodzącej poczcie (skrytka pocztowa) - wszystko za ułamek tego co trzeba by zapłacić za posiadanie odrębnego biura. Prowadząc wirtualne biuro w Krakowie oszczędza się CZAS, PIENIĄDZE oraz OGRANICZA RYZYKO. Jeśli coś pójdzie nie tak, nie trzeba martwić się o stałe koszty lokalu, pensję sekretarki itp.
czy mogę korzystać z Wirtualnego biura będąc fizycznie w innym mieście lub za granicą?
Oczywiście. To jedna z głównych idei jaka przyświeca wirtualnym usługom biurowym, czyli e-biurom. Współczesna ekonomia nie zna granic! Nasza firma umiejętnie korzysta z nowych globalnych możliwości gwarantując Państwu rzetelność, dyskrecję i dobrą współpracę. Możesz sprawdzić ofertę dla alternatywnych adresów wirtualnego biura w Krakowie.
Które urzędy są właściwe dla tego biura?
KRS: Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie; ul. Przy Rondzie 7; 31-547 Kraków
US: Urząd Skarbowy Kraków Stare Miasto, ul.Grodzka 65, 31-001 Kraków
ZUS: Zakład Ubezpieczeń Społecznych; ul. Pędzichów 27; 31-080 Kraków
GUS: Główny Urząd Statystyczny w Krakowie, ul. Kazimierza Wyki 3; 31-223 Kraków
Wynajem wirtualnego adresu w 24h
OD czego zacząć?
wybór pakietu
Najlepiej rozpocząć od określenia swoich potrzeb oraz oszacowania ilości środków finansowych, jakie zamierzasz przeznaczyć na oferowane przez nas usługi. Następnie zastanowić się, przez jaki okres czasu chcesz korzystać z naszych usług. To wszystko ułatwi wybór właściwego pakietu. Nasi pracownicy chętnie udzielą wszelkich niezbędnych informacji w tym zakresie.
Kontakt telefoniczny / mailowy
Po decyzji co do pakietu, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia jakie dokumenty będą niezbędna dla podpisania umowy.
podpisanie umowy i KORZYSTANIE z USŁUGI
Podpisanie umowy ma miejsce albo na miejscu (u nas w biurze), albo zdalnie (korespondencyjnie). Jeśli wykupisz usługę dedykowanej skrytki pocztowej wówczas w tym drugim wypadku kluczyk do swojej skrytki pocztowej otrzymasz przy okazji pierwszej wizyty w naszym biurze (część klientów w ogóle go nie potrzebuje bo skanujemy dla nich całą korespondencję).