E-dokumentacja Ceny - pakiety NGO i Studenci Blog WB@pi

Wynajem wirtualnego adresu w 24h

OD czego zacząć?

Co mam zrobić aby skorzystać z usługi?

wybór pakietu

Najlepiej rozpocząć od określenia swoich potrzeb oraz oszacowania ilości środków finansowych, jakie zamierzasz przeznaczyć na oferowane przez nas usługi. Następnie zastanowić się, przez jaki okres czasu chcesz korzystać z naszych usług. To wszystko ułatwi wybór właściwego pakietu. Nasi pracownicy chętnie udzielą wszelkich niezbędnych informacji w tym zakresie.

Kontakt telefoniczny / mailowy

Po decyzji co do pakietu, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia jakie dokumenty będą niezbędna dla podpisania umowy.

podpisanie umowy i KORZYSTANIE z USŁUGI

Podpisanie umowy ma miejsce albo na miejscu (u nas w biurze), albo zdalnie (korespondencyjnie). Jeśli wykupisz usługę dedykowanej skrytki pocztowej wówczas w tym drugim wypadku kluczyk do swojej skrytki pocztowej otrzymasz przy okazji pierwszej wizyty w naszym biurze (część klientów w ogóle go nie potrzebuje bo skanujemy dla nich całą korespondencję).

Formularz szybkiego kontaktu

Masz pytania, wątpliwości, nie możesz się dodzwonić?

Dziękujemy! Twoja wiadomość właśnie do nas dotarła!

Oops! Coś poszło nie tak  :(